Alla inlägg den 14 oktober 2017

Av Frida - 14 oktober 2017 12:36

Sannie den augusti 6 år,
jag den 24 september 32 år ,
Love den 8 oktober 9 år
och idag den 14 oktober fyller Mattias 35år.

Sannies kalas delade vi in på fet texttre tillfällen. Ett barnkalas för kompisarna och sen ett Kalas där jag kunde vara delaktig med min familj (mamma, pappa och lillebror) vänner som vi firar med och en familj från Mattias släkt.

Det sista kalaset valde jag att uteblir för barnens skull. För då var det resterande som kom dom har gjort mig och min familj så ila (dom tycker inte om mig och har varit väldigt tydliga med det å pratat skit till allt och alla fast det inte stämmer) och eftersom jag inte vill påverka mina barn negativt å vill att dom själva ska får se och där efter fatta deras egna beslut. Bara för jag inte går ihop med deras faster vill jag inte att det ska vara en anledning för att dom sa ta avstånd från henne. Jag vill inte ta någon från mina barn. Dom får själva fatta ett beslut och dom älskar sin faster och kusiner och det gör mig glad

Love ska vi ha kalas för imorgon den 15 på en IP för att jag vill slippa alla påhopp för hur det ser ut här hemma och vilka fel och brister vi har. För det är tyvärr så det brukar låta.
Vi får väl se hur det går imorgon

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Frida är mitt namn och detta är mitt helt vanliga jävla liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards