Direktlänk till inlägg 1 maj 2016

Riktiga vänner?

Av Frida - 1 maj 2016 03:32

Hur många riktiga vänner har man? Det är inte många om man tänker efter. Någon man kan säga allt till och man vet att det stannar där. Jag har två vänner och en av dom har jag umgåtts med ikväll och hon har alltid varit där för mig , hon har har tålamodet och förståelse nu när jag inte har mått så bra hon ger mig andrum när jag behöver det och utan krav. Hon är en sann vän och denna underbara människa heter Lina. Jag har blivit sviken så många gånger på så kort tid sånna som man trodde man kunde lita på som sedan har huggit än i ryggen så fort det inte passade längre, men det är ju så alla har någon som är man tror kan lita på och så går snacket runt. Men folk idag har så mycket med sig själva så man orkar/klarar inte av att andas åsikter/problem och därför vill få det ur sig så då pratar man med sin vän som pratar med sin vän. Jag är så trött på alla som tycker och tänker högt och så blir det missförstånd och historian blir helt plötsligt en helt annan berättelse. Och tyvärr är det många idag som mår så dåligt och måste trycka ner någon annan för att känna sig lite bättre och det är sorgligt att man inte kan klappa sig på axeln på annat sätt. Men till slut kommer det ifatt dessa människor och synden straffar sig själv. Har man inget gott att säga kan man lika gärna hålla käften. Men allt prat sätter sina spår och det är något jag jobbar med idag men en sak är säker, jag tänker inte låta er vinna. Jag va stark innan ni började sparka på mig och starkare kommer jag att bli. Jag behöver inte spy galla utan när jag mötte era blickar så ler jag. Jag lägger min energi på något viktigare och titta på medan du faller

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 21 oktober 2017 09:17

Att se panikångesten i din blick när du frågar vart du är och vad det är för sår du har på höften, går inte att beskriva. När jag lugnt försöker förklara att du bor här och att du har för 5 dagar sedan fått höften opererad, där av det stora såret. ...

Av Frida - 14 oktober 2017 12:36


Sannie den augusti 6 år, jag den 24 september 32 år , Love den 8 oktober 9 år och idag den 14 oktober fyller Mattias 35år. Sannies kalas delade vi in på fet texttre tillfällen. Ett barnkalas för kompisarna och sen ett Kalas där jag kunde var...

Av Frida - 13 oktober 2017 13:05

Jag har spelat pokemon go nu i ett år och jag tror det var här min resa började gå åt rätt håll. Innan jag började spela mådde jag så dåligt att jag började få olika fobier så som att träffa folk och till och med duscha ? det är helt sjukt när man tä...

Av Frida - 11 oktober 2017 16:16


Av Frida - 11 oktober 2017 16:12


Kunde inte i min vildaste fantasi ana att denna lilla varelse kunde ha så stor personlighet. Jag har typ alltid haft djur från möss till hästarna och jag trodde att jag alltid skulle ha hund i huset men efter vi lämnade tillbaka Alex till Sin ägare p...

Presentation

Frida är mitt namn och detta är mitt helt vanliga jävla liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards